Oluliste indikaatoritena viitas ta tarbijakindlusele, mis on alates 1996. aastast madalaimal tasemel — isegi allpool 2009. aasta kriisi taset, mil tööpuudus oli tänasest tasemest oluliselt kõrgem.
“Kui sada protsenti kõik inimesed ütlevad, et asjad on hapud, siis võiks tarbijakindluse indikaator olla miinus sada. Täna oleme miinus neljakümne lähedal — tarbijate valmidus pikaajalisi investeeringuid teha on madalal ja sellega tuleb arvestada,” märkis Toompark.
Samas tasus tema sõnul arvestada, et tarbijad ei ole alati ratsionaalsed, vaid lähtuvad hinnangutes alati emotsioonidest.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.